FANDOM

Трактир Мадача
Трактир Мадач (зовні)
Карта
Трактир Мадач (карта)
Плани

Трактир Мадач (план)

Регіон Регіон Західного розлому
Поселення Гнізис
Трактир Мадача (в ориг. Madach Tradehouse) — корчма у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
  • Код локації:

Gnisis, Madach Tradehouse

Загальні даніРедагувати

Трактир Мадача — невелика корчма, яка утримується Фенасом Мадачем — місцевим купцем і членом Гільдії крадіїв. Цікаво, що тут ви не зможете зняти ліжко, але збути деякі види товарів (алхімічні інгредієнти, наприклад) можна.

Зовні це типова будівля у редоранському стилі, з тунелем в центрі. В середині, як це часто буває із вварденфелльськими будівлями, трактир більший, ніж зовні. Праворуч від входу можна помітити Ертія Фульбенія — імперця, що може ходити вниз і вгору трактиром. По центру від входу здіймаються сходи до основної частини будівлі, праворуч і ліворуч від яких можна знайти чотири клумби із квітами. Нагорі ви можете побачити три столи, а також барну стійку, за якою стоятиме власник закладу. По центру біля стіни стоятиме Талмс Дралор — член Дому Хлаалу та пілігрім. Трохи праворуч можна знайти вартову Імперського Легіона — Цілію Пуллію.

Якщо ж спуститися із основної частини сходами біля правої стіни (не тими, що одразу біля дверей, а тими, що за спиною Цілії), можна знайти раба власника трактиру — Утадіка. За наявності ключа, аргоніанина можна звільнити. Тут також є піч, стіл із кухонними приборами і кілька ящиків та полиць із не надто цінними дрібними речами. У двох шафах-буфетах можна знайти склянки, в яких, імовірно, гостям подаються напої.

Коли спуститися сходами (тими, що біля входу) вниз, то можна зрозуміти, що надземна частина трактиру — лише верхівка айсберга. Тут і знаходяться кімнати гостей, а також тут ходить легіонер Аша-Амму Кутебані. В кімнаті по центру стоїть орк на ім'я Наш ґро-Хазор. Він теж працює в Легіоні і виконує функції місцевого вартового. В цій же кімнаті, обставленій у вишуканому стилі, можна знайти дорогу шафу в якій, втім, будуть не такі вже й дорогі речі — випадковий звичайний одяг. Біля ліжка стоятиме скриня, зачинена на замок 45-го рівня (всередині рандомні речі, що залежать від рівня Нереваріна і 236 дрейків), ключ від якої лежить в кишенях у Дарія — імперського легіонера, що стоїть праворуч. Поруч із Дарієм стоятиме стіл і стілець, виконані вже в скромнішому стилі, за ними висітиме стяг Імперії. На столі можна знайти книги "Коротка історія Імперії, т. 1", "Рецепти алхіміка", "Смертельний удар Абернаніта" (ця книга підвищує навичку "Блокування"), а також пустий листок і 25 септімів.

В кімнаті праворуч від входу буде стояти Атал Нерано. Ця кімната буде містити меблі в тому ж стилі, що й попередня. Тут стоять пустий комод, дві урни із рандомними речами, ліжко і стіл. У кімнаті ж ліворуч стоїть ще один орк-легіонер — Шахна ґро-Мароб. В його комоді будуть випадкові речі, а на столі лежатиме "Ануад з коментарями".

Pin-icon Нотаткане намагайтеся спати на жодному із ліжок, бо тоді вас оштрафують!

ПерсонажіРедагувати

Загальний список персонажів, котрих можна знайти в трактирі:

КвестиРедагувати

В трактирі проходить кілька квестів Імперського Легіону:

  • «Акт Відов Вабдас»;
  • «Яєчна шахта Гнізиса»;
  • «Порятунок Мадуру Серан»;
  • «Порятунок Раґаш ґра-Шузґуб»;
  • «Змова культа Талоса».