FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Істоти (Arena)».
MonsterIcon Троль
ArenaTroll

Health-icon 75-100

Шкода 10-30
Троль (ориг. "Troll")монстр в грі The Elder Scrolls: Arena.
«Ці Тролі кошлаті, зеленошкірі створіння, які часто оберігають області з високим рівнем магії. Вони, загалом, дурнуваті, але швидко регенерують після будь-якої нанесеної їм шкоди. Вбивство троля практично неможливе, для цього необхідно знищити його плоть.»
~ Офіційний довідник гравця Arena

Опис Редагувати

Атрибути
Сила 80
Інтелект 40
Сила волі 60
Спритність 80
Швидкість 50
Витривалість 90
Індивідуальність 30
Удача 50

Великі незграбні істоти, часто охороняють місця з сильною магічною аурою. Регенерація є у тролів і в наступних іграх серії, але у першій вона робить їх заледве невмирущими. Це робить їх вельми грізними супротивниками. Звичайною зброєю вбити троля не можна, можна тільки оглушити. Оглушення триває недовго, після чого троль активно відновлюється. Регенерації можна перешкодити, якщо паралізувати троля перед оглушенням. Також можна швидко перейти в режим очікування, в якому гра прибирає всі трупи і оглушених тролів. Однак такий метод не принесе герою досвіду. Для повноцінного вбивства троля треба добити магією. За вбивство троля можна отримати 5000 очок досвіду, а, точніше, від 5125 до 6000 очок.