Стародавні сувої українською
Advertisement
Стародавні сувої українською

Троль (ориг. "Troll")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис[]

Це великі, мавпоподібні істоти із гострими кігтями. Головною їх особливістю є третє око на лобі. У цих істот довгі, мускулисті руки, а шкіра вкрита жорсткою шерстю, колір якої залежить від регіону їх проживання.

Тролі мають невеликий інтелект, що компенсується силою і дивовижної регенерацією. За чутками, щоб повністю убити троля треба спалити його труп, інакше через деякий час він зможе відродитися. Але більшість мисливців, які пережили битву з тролем, говорять, що це всього лише міф, цих створінь можна вбити і простими засобами.

Дійсно, кров троля має дивовижну здатність до регенерації, тому сильно поранений, але ще живий троль може швидко залікувати свої рани і кинутися в бій, наче нічого й не було. Вогонь — найкращий засіб боротьби з ним. Полум'я швидко обпалює рани монстра, знижуючи здатність крові троля до регенерації тканин.

Методи, як можна впізнати і вбити троля, описані в книзі Фінна "Убивство троля".

Зазвичай тролів можна знайти у печерах, але зустрічаються вони і в гущавинах лісу, або в малих лігвищах, що під скелями. Іноді тролів можна побачити навіть на дорогах, чи неподалік від них.

Поведінка[]

Концептуальний малюнок троля, Рей Ледерер.

Якщо наблизитися до них на достатню відстань, троль продемонструє своєрідний танець, яким він попереджає ворога про можливість нападу. В цей момент, якщо ви впевнені в своїх силах, можна напасти першим, в іншому випадку краще відступити.

Хоча на одному з концепт-артів зображено троля з ломакою, ці істоти у грі б’ються своїми лапами, і до використання примітивних знарядь не розвинулися.

Цікаві факти[]

  • Існує більш сильний підвид цієї істоти — морозний троль;
  • У доповненні Dawnguard з'являється троль у броні, якого можна брати у супутники;
  • Троль може йти за героєм навіть в приміщення, бо вміє відкривати двері;
  • Рев троля схожий на рев вовкулаки
    ;
  • Унікального троля на ім'я Страхозвір можна зустріти при виконанні квестів Темного братерства;
  • Недалеко від Айварстеда є лігвище під скелею, у якому живе троль. Там можна знайти тіла двох солдат Плащів Бурі. На одному з них буде книга і лист із наказом, в якому сказано, що вони пішли на зачистку місцевості від хижаків, але не розрахували своїх сил.
Advertisement