FANDOM

Герб? Менше інформації:
Тір
Тір (Arena)
Прапор На мапі
Прапор? Тір (Arena) на мапі
План міста
Чи є план цього міста?
Тоді завантажте його!
Провінції Морровінд
Правитель Дім Дрес
Тір (в ориг. Tear) — місто у грі The Elder Scrolls: Arena.

ОписРедагувати

Тір — велике місто на південному сході Морровінду, столиця Великого Дому Дрес. В першу чергу, він знаменитий величезною кількістю рабів, що працюють на плантаціях солоного рису, які оточують місто з трьох сторін. Тір розташований недалеко від кордону з Аргонією, тож має стабільне джерело рабів. Скасування рабства королем Хелсетом у кінці Третьої Ери змусило Дім Дрес відпустити своїх рабів. Також Тір називають "Перлиною Сходу", хоча іноді так називають місто Торн у Аргонії.

ІсторіяРедагувати

3Е 407: по Тіру прокочується серія вбивств. Жорстока розправа наздогнала декількох великих работорговців. Серійному вбивці дали прізвисько "Дроворуб". Із смертю знатного работорговця Дреса Мінегора, що належав до Дому Дрес, вбивства припиняються. Офіційні записи стверджують, що саме цей дворянин і був горезвісним "Дроворубом", проте існує і інша точка зору.

4Е 5: виверження Червоної гори, подію, що отримала назву Червоний рік, було відчутно навіть тут. Потужна ударна хвиля досягла Тіру в лічені хвилини після початку виверження. У місті мали місце незначні руйнування. Тір постраждав не так сильно, як багато інших поселень і міст.

4Е 5 - 4Е 6: за виверженням вулкану сталося вторгнення аргоніанської армії в Морровінд. З огляду на те, що Тір знаходився на захопленій в ході аргоніанської кампанії території, міг бути захоплений, розорений або навіть зруйнований армією вторгнення, хоча точна його доля невідома.

ЗгадкиРедагувати

The Elder Scrolls: Arena — перша поява.

"Останні піхви Акраша" - внутрішньоігрова книга, присвячена подіям 3Е 407-го року, в якій приводиться альтернативна версія особи "Дроворуба".

ГалереяРедагувати

Тір (Redguard)
Тір у коміксі з гри The Elder Scrolls Adventures: Redguard