FANDOM

Ульфгар Нескінченний
Ref ID: 00029C07 Base ID: 000EA71C
Ulfgar the Unending (Skyrim)
ManIcon
Базова інформація
Здоров'я 388
Мана 50
Запас сил 147
Раса Норд
Локація Совнгард, Зал Слави
Квест Совнгард

Ульфгар Нескінченний
Ref ID: ULFGAR THE UNENDING
Ulfgar the Unending (Bloodmoon)
ManIcon
Базова інформація
Здоров'я 900
Мана 106
Запас сил 800
Раса Норд
Локація Гай Бродір, Житло Ульфгара Нескінченного
Квест Зрада у гаю Бродір

Ульфгар Нескінченний
Ref ID: ULFGAR GHOST
Ulfgar Ghost (Bloodmoon)
ManIcon
Базова інформація
Здоров'я 445
Мана 170
Запас сил 395
Раса Норд
Локація Гай Бродір
Квест Зрада у гаю Бродір

Ульфгар Нескінченний — персонаж в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

«Ах, відвідувач. Ельф власною персоною. У свої юні роки я розрубав би тебе як поліно і викупався у твоїй крові, загарбник. Але ці часи минули давним-давно, і роки пом'якшили моє серце. У будь-якому випадку, давненько я не мав ніякої компанії. Але, боюся, мені нема чого особливо запропонувати гостю... якщо, звичайно тільки ти не прийшов вислухати сумну розповідь варвара.»
~ Ульфгар промовляє до ельфа Нереваріна

Біографія Редагувати

Ульфгар є одним з П'яти сотень Побратимів Ісґрамора, що брав участь у визволенні Скайріму від панування снігових ельфів. Після завершення війни з ельфами пішов у мандри, з метою знайти Браму Совнгарду, разом з чотирма своїми друзями - Хунрором, Нікуласом, Ерлендром і Грімкеллом.

Пошуки Брами привели цю компанію на Солстхейм, де вони очікували знайти щось на зразок порталу. Ульфгар і його товариші вважали, що вже близькі до своєї мети, однак сталося непередбачуване. Маг Грімкелл зрадив друзів і накинувся на своїх товаришів усією потугою своє магії. Трьох своїх супутників Грімкелл звернув на камені, що і досі стоять у гаю Бродір. Ульфгару ж вдалося вбити чаклуна, однак чари торкнулися і його їства, перетворивши немовби на живий камінь. З того часу минуло п'ять тисяч років...

У грі The Elder Scrolls III: Bloodmoon Редагувати

Нереварін зустрічає Ульфгара Нескінченного в його крижаній печері поряд з гайом Бродір. Він живе усамітнено, лише поділяючи свою печеру з парою реклінгів, і досі марить досягти Совнгарду. Розповівши Нереваріну історію про свої печальні мандри, Ульфгар просить повідомити йому, якщо Нереваріну пощастить там, де він отримав поразку. Так починається квест «Зрада у гаю Бродір».

Дізнавшись про те, що найпростіший шлях до Совнгарду - це загинути в славному бою, Ульфгар проситиме головного героя дарувати йому цю честь. Загинувши в поєдинку з Нереваріном, Ульфгар возз'єднається зі своїми друзями в Совнгарді, а Нереваріну на пам'ять про героя залишиться меч Ульфгара — Ікло бурі.

Вийшовши з його житла назад у гай, можна зустрітися з духом Ульфгара, котрий подякує за таку велику честь і зникне. Каменів у Гаю Бродір відтепер буде не три а чотири й вони будуть дарувати благословення, наділяючи Нереваріна тимчасовим підвищенням того чи іншого атрибуту.

У грі The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

Потрапивши в Совнгард у ході головного квесту, Довакін зустрічає серед героїв минулого як самого Ульфгара, так і трьох його товаришів, що мандрували разом з ним. На жаль, поговорити з ним про Нереваріна і його поєдинок з Ульфгаром неможливо.

Цікавинки Редагувати

  • На момент подій гри The Elder Scrolls III: Bloodmoon Ульфгар може вважатися одним із найстаріших жителів Тамріелю, старшим за легендарного чарівника Дівайта Фіра на тисячу років, адже Ульфгару близько п'яти тисяч років, хоча він і не зовсім людина.
  • У грі The Elder Scrolls V: Dragonborn Довакін може знайти той самий меч Ульфгара - «Ікло бурі», у розбійників, що стали табором у гаю Бродір на Солстхеймі.

Галерея Редагувати