FANDOM

Ураґ гро-Шуб
Ref ID: 0001C1B4 Base ID: 0001C193
Ураґ гро-Шуб
ManIcon
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 175
Мана 130
Запас сил 80
Раса Орк
Фракція Колегія Вінтерхолда, Торгівці
Послуги Торгівець: книги, томи заклинань
Локація Колегія Вінтерхолда, Арканеум
Ураґ гро-Шуб (ориг. "Urag gro-Shub") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Мені байдуже, якщо вона написана твоєю рукою — якщо ти хочеш книгу звідси, ти йдеш до мене.»
~ Ураґ попереджає стосовно бібліотеки

Біографія Редагувати

Ураґ гро-Шуб — бібліотекар Арканеума в Колегії Вінтерхолда. Він — серйозний колекціонер книг і торгівець, буркотун по натурі. По мірі проходження сюжетної лінії Колегії він буде постачати героя науково-дослідними матеріалами про Око Магнуса під час виконання завдання «Бібліотечні книги». Охайний, незважаючи на свою природу, і дуже акуратний до всього, що знаходиться в його володінні. Ніколи не спить. Його найкраще розвинені навички — Підкрадання та Стрільба. Ураґ гро-Шуб є безсмертним персонажем.

Ураґ гро-Шуб у зріст

Після завершення квесту «Прокляття Алдуїна» можна продати йому Стародавній сувій для бібліотеки Колегії Вінтерхолда. Він винагородить героя сумою у 2000 монет. Якщо по ходу сюжетної лінії The Elder Scrolls V: Dawnguard доведеться викуповувати Сувій, він попросить за нього вже 4000 септімів.

Якщо з його бібліотеки вкрасти книгу, Ураґ може послати головорізів.

DLC Return to Clockwork City до The Elder Scrolls: Legends додає карту "Бібліотекар Арканеуму", яка, без сумніву, є такою собі реінкарнацією Ураґа у цій грі.

Торгівля та стосунки Редагувати

У його касі є 500 золотих. З перком «Майстер-торговець» ця сума зросте до 1500. Гроші в його магазин вкласти не можна. Ураґ у продажу має близько півтора десятка поширених книг, та 5 доволі рідкісних. Предмети для торгівлі оновлюються кожні два дні.

У Creation Kit вказано, що між Савосом та орком довірені стосунки, а Древіс Нелорен вважає Ураґа своїм "союзником".

Інвентар та заклинання Редагувати

Орк одягнений у робу адепта Чаклунства, та пару чобіт, таких же, які носить вся Колегія. Має орчий кинджал. Якщо йому треба буде, то "екіпірує" заклинання Холодок у праву руку, а Швидке зцілення чи Малий оберіг у ліву.

Квести Редагувати

Видає квести Редагувати

Бере участь Редагувати

Баги Редагувати

  • Під час проходження квесту «Принеси мені цю книгу!» Ураґ може ніяк не реагувати на наявність необхідної книги.
    • Рішення: застосуйте консольну команду для переходу квесту на наступну стадію: setstage MGR20 20.
  • Якщо потрібна локація була зачищена раніше, і книга була взята зі скрині, квест зависає.
    • Рішення: застосування консольних команд. setstage MGR20B 20 — при наявності книги в інвентарі, setstage MGR20B 200 — для завершення квесту.