FANDOM

Фаліон
Ref ID: 0001AA5E Base ID: 000135E9
Фаліон Скайрим
ManIcon
Базова інформація
Рівень 15
Здоров'я 167
Мана 143
Запас сил 50
Раса Редгард
Фракція Морфал, торговці, вчителі навичок, маги
Послуги Обучення навичці "Чаклунство" до 90 рівня
Локація Морфал, дім Фаліона
Квест Секрет Фаліона, Підйом на світанку
Фаліон (ориг. "Falion") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Маг, що живе у Морфалі. Зазвичай Фаліона можна знайти в його оселі. Говорять, що прийшов він недавно, і що саме через нього ярлу немає діла до міста. Сам він стверджує, що його сила потрібна для захисту Морфала.

У Фаліона можна купити книги заклинань або камені душ (в тому числі і чорні), а також продати йому подібні речі. Крім того, Фаліон знає метод лікування від вампіризму.

Жителі міста недолюблюють відлюдного чаклуна, у тей час як його сестра Джона володіє корчмою "Вереси" і добре ладить із місцевими.

Фаліон опікується сиріткою Агні і навчає її магічним мистецтвам.

Рідня Редагувати

  • Джона — сестра.

Квести Редагувати

  • "Підйом на світанку" — Фаліон допомагає Довакіну зцілитись від вампіризму.
  • Секрет Фаліона — якщо простежити за Фаліоном о першій годині ночі, можна побачити, як він відправляється на болота до давньої споруди, що нагадує вівтар, і проводить там якісь ритуали; розмова з ним в цьому місці запустить даний, невідмічений в журналі завдань, квест.

Примітки Редагувати

  • Фаліон стверджує, що подорожував по різним планам Облівіона. Враховуючи те, що він - найвидатніший майстер чаклунства в Скайримі, - це не виглядає порожніми хвастощами.
  • Фаліон шукав спосіб подовжити життя і навіть розглядав перетворення на вампіра, як один з можливих варіантів, але відмовився через те, що це могло зашкодити Агні.