FANDOM

Фаркас
Ref ID: 0001A693 Base ID: 0001A692
Farkas
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC*1 (8-50)
Здоров'я 170-590
Мана 50
Запас сил 135-345
Раса Норд
Фракція Вайтран, Побратими, Коло, вчителі навичок, супутники, шлюб
Послуги Вчитель навички «Важка броня», супутник
Локація Вайтран, Йоррваскр
Квест Випробування честі, Негаразди у Скайрімі, Найманий забіяка, Шукачі дракона, Очищення
Скйор говорить, що в мені сила Ісґрамора, а в моєму братові — його розум.
― Фаркас про себе
«Дехто думає, що я дурень. Вони отримують по довбешці! Але ти мені подобаєшся.»
~ Фаркас про інших

Біографія Редагувати

Фаркас — один із братів-близнят у Колі Побратимів. Разом із Вілкасом вони виросли у Йоррваскрі і стали у свій час наймолодшими новобранцями. Фаркас простуватий (якщо не сказати: твердолобий), але відчайдушно захищає друзів.

Є тренером навички "Важка броня" рівня Майстер. Може стати супутником гравця після того, як Довакін приєднається до Побратимів. Після завершення квестової лінії цієї фракції (завдання «Слава мертвому») з ним стається дві цікаві речі: Фаркас перестає бути безсмертним персонажем, і стає доступним для шлюбу.

Навички на
макс. 50-му
рівні
Light Armor icon20
Block icon20
One-handed icon100
Two-handed icon25
Pickpocket icon100
Sneak icon64
Smithing icon100
Speechcraft icon100

Розпорядок дня Редагувати

Фаркас прокидається о 7:05 і йде на майданчик за Йоррваскром для тренувань. О 13:05 у нього обід, який триває 3 години, і чоловік їсть за столиком надворі. Тоді повертається до тренувань, а йде спати о 22:05. Якщо ж він видав квест, то чекатиме на його виконання неподалік від дверей у головному приміщенні Йоррваскру.

Інвентар Редагувати

Фаркас носить комплект сталевої броні без шолома, має підперезану туніку та ключ від воріт Вайтрану. Спочатку озброєний дворучним сталевим мечем із Небесної кузні, але випускає його з рук у каїрні Зітлілого, тому надалі послуговується залізним дворучним мечем.

Цитати Редагувати

Що означає бути Побратимом?

Я ніколи не був розумакою, але Побратими вітають будь-кого, у кого серце воїна. Коли ми вступаємо в битву, ми б’ємось за своє ім’я, та за ім’я Побратимів.

На чиєму ти боці у війні?

Надто заплутано для мене. Імперія, норди, Талос. Кому яке діло? Просто скажи мені, кого треба віддубасити.

Як це — бути вовкулакою? (Після завершення квесту «Срібна рука».)

Мені подобається бути сильнішим, коли я стаю вовком. Але Кодлак каже, що це погано для душі, і я вірю йому.

(Пояснює причину, чому відмовляється іти по гробниці Ісґрамора.)

Після каїрну Зітлілого великі повзуни вже занадто для мене. У кожного є своя слабкість, а це моя.

(Вітання до персонажа гравця, якщо він (вона) є Провісником.)

Вілкас каже, що ти — новий Кодлак. Не знаю, що це значить, але ти виглядаєш почесно, тож це добре.

Ходімо. (Після вбивства дракона, завдання «Шукачі дракона».)

Ти іди, якщо хочеш. Я ніколи не бачив таких здоровенних кісток, і я хочу переконатися, що запам’ятав їх, тож зможу розповісти історію правильно. А то Вілкас скаже, що я все вигадав.

Квести Редагувати

Лінійка Побратимів Редагувати

  • "До зброї!" — Фаркас покаже кімнату для новобранців;
  • "Випробування честі" — цей норд стане примусовим супутником у каїрні Зітлілого на час виконання місії;
  • "Честь крові" — у фіналі цього завдання Фаркас буде у Йоррваскрі біля тіла;
  • "Слава мертвому" — спочатку трохи бере участь у обговоренні, а потім разом з іншими членами Кола вирушає до гробниці Ісґрамора;
  • "Очищення" — бажає вилікуватись від лікантропії після завершення всіх пригод.

Випадкові завдання Редагувати

Фаркас видає такі завдання: "Шукачі дракона", "Найманий забіяка", "Негаразди у Скайрімі".

Цікавинки Редагувати

  • Farkas означає "вовк" угорською мовою.
  • Як відрізнити Фаркаса від Вілкаса? Перший одягнений у сталеву броню, другий — у вовчу.
  • Фаркас входить до фракції "IsGuardFaction". Це означає, якщо за голову Довакіна призначено високу ціну, то він почне атакувати його, як побачить.
  • Фаркаса, Атіса та Торвара можна випадково зустріти на просторах Скайріму під час їхнього полювання на ведмедя.
  • Після того, як перетворений на вовкулаку Довакін завершить свій нестримний гін, Ейла Мисливиця скаже: «З тобою було навіть більше проблем, ніж з Фаркасом».
  • Фраза „Просто скажи мені, кого треба віддубасити.“ („Just tell me who need bludgeoning.“) з’являється у The Elder Scrolls: Legends як репліка істоти Маговбивці.

Баги Редагувати

  • Після проходження всієї лінійки завдань Побратимів може перестати видавати випадкові квести, та квест "Очищення", якщо його ще не було виконано.
    • Можливе рішення: виконайте декілька аналогічних випадкових квестів від Ейли.
    • Інше можливе рішення: здобудьте одну голову ґленморильської відьми, покладіть у інвентар, та заговоріть з Вілкасом чи Фаркасом.
  • Забачивши персонажа гравця, Фаркас починає переслідувати його (її), і без упину починає діалог.
    • Можливе рішення: візьміть його у супутники, потім відпустіть.
  • Після перетворення із вовкулаки на норда іноді може все-таки бути одягненим у вовчу броню, як і інші чоловіки Кола.