FANDOM

Феллдір Старий
Ref ID: 000CDA05 Base ID: 00044237 000923F9
Felldir the Old
ManIcon
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 388
Мана 50
Запас сил 147
Раса Норд
Фракція Совнгард
Локація Совнгард
Квест Драконоборець
Феллдір Старий (ориг. "Felldir the Old") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Алдуїн утік від нас давно. Сьогодні ми візьмемо нашу добре загартовану часом жагу помсти.»
~ Феллдір Старий

Опис Редагувати

Феллдір на прізвисько Старий є стародавнім нордським героєм. Колись він разом із войовницею Ґормлейт Золоте руків’я і її братом Гаконом Однооким вирушили на найвищу гору Скайріму Горлянку Світу в надії перемогти наймогутнішого дракона Алдуїна. Феллдір припускав, що вбити Алдуїна неможливо, тому взяв із собою на битву надзвичайно могутню і загадкову річ - Стародавній сувій, проте не припускав, що використавши силу сувою відправить Алдуїна у вирах часу в майбутнє.

Екіпіровка Редагувати

Одягнений Феллдір вельми цікаво для воїна, на ньому замість латів роба Сивобородих, а озброєний він лише стародавнім нордським дворучним мечем.

Поява Редагувати

Вперше Довакін побачить Феллдіра Старого на Горлянці Світу у часовому розламі, коли прочитає стародавній сувій, щоб дізнатися ту'ум «Драконобій», що примушує драконів приземлятися.

Пізніше Довакін зустрічає Феллдіра в Совнгарді, де той допомагає Довакіну перемогти Алдуїна.

Після виконання основного квесту Довакін зможе закликати Феллдіра із Совнгарду собі у поміч, скориставшись криком «Виклик героїв».

Цікавинки Редагувати

  • Прикликаний Феллдір різниться від Феллдіра в Совнгарді за базовим номером:
    • Феллдір Старий - ID 00044237
    • Прикликаний Феллдір - ID 000923F9