FANDOM

Фестус Крекс
Ref ID: 0001D4BB Base ID: 0001BDB2
Фестус Крекс
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1 (5–50)
Здоров'я 100+(PC–1)×8.3
Мана 250+(PC–1)×6.7
Запас сил 50
Раса Старший
Фракція Темне Братерство_(Skyrim)|Темне Братерство (Skyrim)|Темне Братерство
Локація Притулок Темного Братерства
Фестус Крекс (ориг. "Festus Krex") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Фестус Крекс — один з членів Темного Братерства. Маг Руйнування. Викладав у Колегії Вінтерхолда. Старий, сварливий і кровожерливий знавець магії.

При першій появі Довакіна в притулку ассасин розповідає моторошні речі про те, як він вивернув жерця навиворіт магією (Це був його останній контракт). Гине під час облоги Прихистка. Його тіло можна знайти біля входу в притулок, воно прибите до дерева безліччю стріл. Видно, що він намагався прикривати обличчя руками. Слухаючи розповідь про його медовий місяць, можна здогадатися, що сталося з його дружиною.

КвестиРедагувати

ЦікавинкиРедагувати

  • Можливо, Фестус Крекс є родичем Ремана Крекса, автора книги «Фізична природа вервольфів». Крім прізвища, вони схожі характерами і садистськими нахилами.
  • При появі в притулок Цицерона Фестус підтримує його точку зору, вважаючи, що Темне Братерство зобов'язане слідувати догматам.
  • Фестус стверджує, що вбив свою дружину через те, що вода в його ванній була прохолодною, а не теплою.
  • За проходження квесту «вбивчий рецепт» Фестус в нагороду дає перстень Нічного ткача.