FANDOM

Хентусу потрібні штани
ID: MS_HentusPants
Хентусу потрібні штани
Огляд
Квестодавець Хентус Янсурнумму
Фракція Гнісіс
Локація Гнісіс
Винагорода 3 листки гакльлоу
Тип Сторонній квест
Хентусу потрібні штани (ориг. "Hentus Needs Pants") — сторонній квест в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ПроходженняРедагувати

Прогулюючись Гнісісом Нереварін може помітити дивного данмера, що стоїть у річці. Підійшовши ближче, герой може звернути увагу на те, що цей мер не має штанів. Якщо з ним поговорити, то Хентус Янсурнумму розповість вам, що він купався у річці, аж раптом Хайнаб Ласамсі вкрав його штани, котрі були на березі. Тож тепер він не може вийти з річки, адже без штанів його засміють у місті. Тому Хентус просить гравця поговорити із Хайнабом і переконати того повернути штани власнику. Ласамсі прогулюватиметься Гнісісом, тож знайти його буде не проблематично для гравця. Якщо ставлення до Нереваріна у данмера не надто гарне, то він, якщо герой почне розмову про штани, то той буде жартувати, мовляв Хентус навіть не зможе сам їх одягти. В такому разі треба доплатити Хайнабу, підвищивши його ставлення до героя. Тоді він визнає, що це був невдалий жарт і віддасть вам штани. Поверніть їх власнику і ви отримаєте винагороду - 3 листка гакльлоу.