FANDOM

Хірсин
ID: DAHircine
Hircine Quest
Єдиноріг, якого треба вбити
Огляд
Умови 17 рівень; потрібно мати вовчу чи ведмежу шкуру
Квестодавець Хірсин
Фракція Князі Даедра
Локація Святилище Хірсина, гай Гарцан
Винагорода Шкіра Рятівника
Тип Квест Даедра
Хірсин (ориг. "Hircine") — квест фракції Князі Даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Отримання Редагувати

Hircine's Shrine map

Святилище Хірсина

Щоб отримати цей квест, достатньо знайти святилище Хірсина на Південь від Імперського міста. Там, після розмови з місцевими даедропоклонниками, можна буде отримати інформацію про цього Князя, а також про спосіб, у який його викликають. Герою потрібно дістати шкуру вовка чи ведмедя, а також бути не менш ніж 17 рівня. Щодо шкури - то нема різниці, буде вона придбаною чи здобутою на полюванні.

Після того, як всі необхідні умови будуть виконані, Хірсин заговорить з вами.

Проходження Редагувати

Князь Полювання і Спорту попросить Чемпіона Сироділу принести йому ріг єдинорога - рідкісної істоти, що живе неподалік у місці під назвою "гай Гарцан".

Здавалося б, завдання просте, але є одне "але". Точніше, три. Три великих м'язистих мінотаври, що охороняють рідкісну конячку. Вони можуть бути навіть озброєні мечами, молотами чи іншою зброєю. Тож будьте пильні, адже удар мінотавра може легко пробити ваш блок, а великий рівень здоров'я робить його доволі небезпечним супротивником. Можна спробувати розстріляти мінотаврів здалеку за допомогою лука чи магії. Також можна обходити їх і бити в спину, ухиляючись від їхніх атак. Зрештою, який би спосіб не обрав гравець, йому доведеться попітніти.

Коли всі мінотаври будуть лежати в калюжах власної крові, прийшов час розібратися із самим єдинорогом.

Нотатка: єдиноріг може сам напасти на вас, коли побачить, що ви ображаєте його захисників.

Шкода від цього рогатого коня не надто велика, але певних проблем він також може завдати. Після смерті тварини зрізаємо її ріг і повертаємося до вівтаря Хірсина.

Князь буде радий тим, що ми холоднокровно зарізали таку рідкісну тварину й подарує вам Шкуру Рятівника - одну із найкращих легких кірас у грі, що, до того ж, зачаклована на 25% опір заклинанням. Квест завершено, а ви тепер є улюбленцем Князя Полювання!