FANDOM

Цицерон
Ref ID: 0009BCB0 Base ID: 0009BCAF
Цицерон
ManIcon
Базова інформація
Рівень 15-50
Здоров'я 266-558
Мана 74-132
Запас сил 120-295
Раса Імперець
Фракція Темне Братерство_(Skyrim)|Темне Братерство (Skyrim)|Темне Братерство
Послуги Компаньйон
Локація Ферма Лорея, Притулок Темного Братерства, Данстарський притулок
Квест Похорони, що затрималися, Ліки від божевілля
Цицерон (ориг. "Cicero") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Цицерон - колишній асасин Темного Братерства притулку Чейдинхолу. Після зруйнування могили Матері Ночі і загибелі Слухаючого, Алізанни Дюпре, був призначений Хранителем. Його останнім контрактом було вбивство блазня, чий сміх і веселощі подарувала Матір Ночі своєму вірному слузі.

Виступає за стародавні звичаї Братерства, через що конфліктує з Астрід, головою Темного Братства в Скайрімі, і її чоловіком Арнбьорном, які вважають, що Братство має змінитися, не озиратися на П'ять Догм, без поклоніння Сітісу і Матері Ночі як провідниці його волі. З цієї ж причини викликає повагу і релігійний трепет у Габріелли і Фестуса Крекса.

Ревниво поставиться до обрання Довакіна Матір'ю Ночі як її Слухачем, але, звикнувши дотримуватися субординації, що не буде вставляти йому палиці в колеса.

Його доля сильно залежить від головного героя. У ході завдань Темного Братерства Цицерон здійснить напад на Астрід, важко поранивши Візару і Арнбьорна, що захищали її; і сховається в Данстарському Притулку, де і дасть Довакіну вибір: убити його, прийнявши сторону модернізацій і Астрід, перетворивши Темне Братерство в ефективних менеджерів смерті, або ж збрехати Астрід, залишивши П'ять Догматів непошкодженими, а останнього з Хранителів - живим.

Якщо залишити Цицерона живим, його пізніше можна буде використовувати як супутника. Але якщо вирішити вбити, то виявиться, що не так вже сильно він був поранений…

Цицерона можна зустріти раніше близько Ферми Лорея. Блазень дасть герою невелике доручення. Згодом, по прибутті Цицерона в притулок, він впізнає Довакіна і відреагує на нього в залежності від результату квесту на фермі.

Особистість Редагувати

На перший погляд - дуже дивний, неприємний і дратівливо помітний персонаж в блазнівському яскравому костюмі і з нарочито писклявим голосом. Як Хранитель Матері Ночі, Цицерон відноситься до свого покликання дуже серйозно, з маніакальною ретельністю обходячи її труп і захищаючи його від найменшого зазіхання, а також рвучись стратити будь-якого, хто ігнорує владу Матері. Цицерон не завжди був божевільним; частково втративши глузд після завершення останнього свого контракту, він став одержимий особистістю вбитого ним блазня, фактично ставши тим, кого вбив.

Супутник Редагувати

Якщо Довакін вирішить залишити йому життя, Цицерон з'явиться на виході з Данстарского Притулку і заявить, що Мати Ночі помилилася, і тепер Цицерон його вб'є. Після чого він вибухне істеричним сміхом, і скаже, що пожартував, і тепер - «Кращі друзі, назавжди!»

Йдучи слідом, відстрілює садистськими жартами в стилі «маленького хлопчика» («Я маленьких кошенят люблю, щурячою отрутою їх годую.») І ділиться спостереженнями з приводу поточної локації («Цицерон піде в Йоррваскр і танцюватиме для Соратників! Хоча ні, краще не треба…») або квесту. Якщо ж не брати його з собою, Цицерон буде гуляти поруч із саркофагом Матері Ночі, доглядаючи за нею і розмовляючи з самим собою.

По суті Цицерон - унікальний супутник: під час слідування за головним героєм він може раптово почати танцювати, незалежно від місця, часу та спорядження на ньому. Це веселить, особливо коли до нього прямує троль, або коли герой крадеться за нічого не підозрюючою і вельми небезпечною жертвою, а у Цицерона настає «час диско». Хоча це можна при належному вмінні звернути на свою користь - вороги нападають на Цицерона, а персонаж їх здалеку відстрілює. Це додає колориту в гру. Згідно голосуванню на офіційному сайті, саме тому блазень найчастіше вибирається гравцями в якості супутника.

У Цицерона такі ж характеристики, як і у будь-якого з новачків Братерства.

Екіпірування Редагувати

Його стандартна броня не має захисту, тому він буде носити будь-яку броню, яку йому дадуть. Однак з таблиці навичок варто зробити правильні висновки і не заковувати його в важкий панцир.

Можливість отримати одяг Цицерона залишається, навіть якщо залишити його в живих. Можна наказати йому слідувати за собою, а потім обмінятися речами і забрати одяг, просто вкравши його (необхідна здатність кишенькового злодія на крадіжку екіпірування). Слід дати йому броню, яку він тут же одягне, роблячи можливим вкрасти у нього одяг, якщо він є супутником. У цьому випадку можна побачити, що шанс кишенькової крадіжки шапки, чобіт та одягу дорівнює нулю, і буде здаватися, що вкрасти вийде тільки рукавички. Якщо забрати броню, то оригінальний одяг знову з'явиться на Цицероні. Так можна робити скільки завгодно разів, поки не набридне. Примітка: Також одяг блазня, зачарований "під мага", можна взяти при вході в Данстарський притулок, на одному із столів.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • У грі насправді три варіанти Цицерона - ID, наведені в Інфобоксі, відносяться до того Цицерону, що знаходиться в Данстарскому притулку. Цього Цицерона можна вбити або взяти в компаньйони. Інші варіанти Цицерона зустрічаються під час проходження квесту «Похорони, що затрималися»: base ID 000550F0, ref ID 000550F1 (6 рівень), і в Притулок Темного Братерства в Фолкріті: ID 0001BDB1, ref ID 0001E64A (40 рівень).
  • Автор п'ятитомного щоденника власного життя, в якому описано, що було до того, як він збожеволів. У першій частині Цицерон стверджує, що колись вбив Великого Чемпіона Арени Імперського міста, прикинувшись захопленим шанувальником. Це посилання до попередньої частини гри — The Elder Scrolls IV: Oblivion, де після здобуття чемпіонського титулу на Арені в супутники теж нав'язувався дуже докучливий захоплений шанувальник (босмер, який, зрозуміло, не був Цицероном).
  • Якщо піти на повідку у старого Лорея в ході виконання завдання «Похорони, що затрималися» і донести вартовому на «блазня», то після вступу в сім'ю мешканці ферми, швидше за все, будуть убиті. Про це можна дізнатися з випадкової репліки вартових. Очевидно, тут попрацював Цицерон, на що натякала одна з його реплік під час власного затримання вартою: «Ах, як він поплатиться!»

Баги Редагувати

  • Іноді, коли персонаж у формі перевертня,Цицерон може несподівано напасти на нього. Лікується тільки поверненням у звичайну форму. Весь час до зворотньої трансформації буде атакувати, до того ж гра його буде зараховувати як ворога.
  • За таємничих причин, якщо вбити Цицерона в Данстарскому притулку, його труп звідти ніколи не зникне.