Червона гора
Червона гора
Базова інформація
Тип Гори
Гра Morrowind
Континент Тамріель
Провінція Морровінд

Червона гора (ориг. Red Mountain) — гора в світі The Elder Scrolls.

Опис[ред. | ред. код]

Червона гора — найбільший вулкан у Морровінді та у Тамріелі, розташовується майже у центрі острова Вварденфелл. За легендою, виник на місці падіння вирваного серця бога Лорхана. Раніше був великою фортецею двемерів, місцем створення Нумідіума, а потім Акулахана. Пізніше став резиденцією Дагот Ура і Великого дому Дагот під час їх спроби захопити Морровінд. Місцевість навколо вулкану також називається Червоною горою і є одним з регіонів Вварденфелла.

Перше виверження[ред. | ред. код]

Вулкан вперше вивергався у 1Е 668 — це дата, принаймні, чітко відображена в письмових джерелах. Перше виверження згадується в переказах багатьох народів — у північних народів це був «День Зими Серед Літа», у каджитів — «Смерть Сонця». Легенда пов’язує народження вулкана з падінням бога на землю; як би там не було, Червона гора неспокійно заснула на тисячоліття, регулярно покриваючи околиці попелом. На щастя, високий гірський хребет відділяє Морровінд від решти Тамріеля, слугуючи захистом від випарів вулкана, обмежуючи його попільні бурі країною темних ельфів, яких, схоже, створені для життя в його тіні.

Примарна Межа[ред. | ред. код]

Шлях на Червону гору обмежувала Примарна Межа, створена Альмалексією, Вівеком і Сота Сілом для захисту Морровінда від попільних монстрів Дагот Ура, і ліквідована після його смерті.

Друге виверження[ред. | ред. код]

Приблизний радіус ударної хвилі від падіння Міністерства Правди (синім кольором) і радіус виверження Червоної гори (червоним кольором).

В 5 році 4Е відбулося друге виверження, пізніше назване Червоним роком. Воно сталося через падіння місяця Баар Дау, і тим самим острів Вварденфелл перетворився на мляву пустку, а решта провінції Морровінд сильно постраждала. Місяць впав у зв’язку з послабленням сили, якою Вівек утримував Баар Дау, через відхід самого Вівека з Морровінда і руйнування Інженіума (створеного данмерськими магами Сулом і Вуоном для підтримки Міністерства Правди).

Примітки[ред. | ред. код]