FANDOM

Шрам
ON-place-Weeping Scar 02
Базова інформація
Тип Пустелі
Гра Online
Континент Тамріель
Провінція Ельсвейр

Шрам (ориг. Scar) — пустеля в світі The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Шрам, також відомий як Шрам Анеквіни є великою пустелею, що проходить через Анеквіну в провінції Ельсвейр. Шрам отримав свою назву завдяки природі своєї географії. Він невід’ємно вирізаний у цьому регіоні, залишаючи навколишнє місце пораненим суворими пустирями та підступними скелями, а його надріз є звивистою прірвою. Це дім відстороненої Анеквіни та злочинного підпілля, про що свідчать їхні найбільші населені пункти, Оркрест та Стічс. Шрам також поділяють на багато менших регіонів, названих його іменем, таких як Кінець Шраму та Стесана Скеля. В пустелі Шрам також міститься декілька визначних пам'яток, зокрема: Попелястий Шрам, Межа Шраму та Шрам, що плаче.

ІсторіяРедагувати

Через внутрішнє та природне оформлення Шраму, він став предметом каджитських міфів та легенд, зокрема про його походження. Припускається, що Шрам був створений у меретичну еру легендарним героєм Хунзар-рі. Хоча деякі міфи вказують на Алкоша, Дракона Короля котів. Кажуть, що Алкош голими кігтями зробив позначку в цьому регіоні. На Шрам посилаються з прадавніх часів. До того, як він отримав свою теперішню назву Шрам, його вже знали, це місце було відоме як Королівство Мейрвейл, одне з шістнадцяти королівств Ельсвейру, відоме своїми винокурниками та пивоварами. Жителі пили досхочу, тобто до початку трасіанської чуми в 1E 2260 році. Кожне з шістнадцяти королівств підпадало під небезпеку трасіанської чуми, включаючи Мейрвейл. Те, що залишилося від Мейрвейлу, було поглинене зростаючими силами Королівства Анеквіна, як і власне Шрам.

Але що стосується прадавнього минулого, то Шрам завжди відчував вплив Півночі. Інша нація в регіоні, Королівство Оркрест, було відоме своїми злодіями та шахраями, аж до Меретичної епохи. І протягом певного періоду, у містечку, відомому як Стічс, завжди мешкали заколотники Ельсвейру та володарі злочинців.