Weapon ikon.PNG Щасливий кинджал Вальдра
ID: 000B994E
Щасливий кинджал Вальдра
Шкода Вага Ціна
5 2.5 15 Gold Skyrim.png
Тип Кинджал
Навичка Одноручна зброя
Чари не можна зняти зачарування
Матеріал для покращення:
сталевий злиток
Щасливий кинджал Вальдра (ориг. "Valdr's Lucky Dagger") — кинджал, одноручна зброя у грі The Elder Scrolls V: Skyrim

.

Ері подарувала мені цей кинджал, коли ми вперше почали полювати разом. Завжди казала, що він приносив їй удачу. Тепер він повинен належати тобі.
― Вальдр

Опис[ред. | ред. код]

Щасливий кинджал Вальдра належить норду Вальдру, який подарувала йому Ері. Під час невдалого вторгнення в Печеру Мохової матері, Ері та їхнього друга Н'єльса вбив спрігган. Вальдр поранений і не має змоги повернутися додому.

Де шукати[ред. | ред. код]

Під час "Мисливець та жертва", допомагаючи Вальдру добити спригганів, щоб він зміг поховати своїх друзів, Вальдр як винагороду та подарунок дасть цей кинджал.

Зачарування[ред. | ред. код]

Властивість кинджала гарантує 25%-ий шанс критичного ушкодження з кожним нанесеним ударом. Сам ефект не є зачаруванням, тому зброю не можна розчарувати задля вивчення ефекту. В додаток, на нього діє Крик Лють Стихій.

Критичні удари[ред. | ред. код]

Шанс критичного удару складає 25%. Ефект є менш корисним на вищих рівнях, так як він впливає лише на базову шкоду зброї. Критичний удар збільшує ушкодження в 1.5 разів. Це означає, що критичний удар збільшить шкоду на 2.5 очків. "Одноручна зброя", навички та ковальство не впливають на критичне ушкодження.

Користь[ред. | ред. код]

Разом із здібністю "Лезо вбивці" та рукавицями потаємності; критичний удар, який спрацьовує при непомітній атаці і звичайний критичний удар можуть нанести великої шкоди; мала вага та легке виковування роблять його смертоносною зброєю для асасинів.

Ковальство[ред. | ред. код]

Його можна вдосконалити за допомогою сталевого злитка на точильному камені, завдяки навичку "Сталеві обладунки" ефект є вдвічі кращим. Навичка "Коваль-чарівник" не потрібна, так як кинджал не є зачарованим.

Цікавинки[ред. | ред. код]

  • Звук такий самий, як і в одноручного меча, замість того, що використовується для кинджалів.
  • Звичайний критичний удар сумується із шкодою від заподіяної непомітною атакою.

Баґи[ред. | ред. код]

  • Якщо Вальдра атакують під час розмови в кінці квесту, то кинджал все одно опиниться в інвентарі Драконородженого. Після перемоги над ворогом, Вальдр почне спочатку свою розмову і дасть Довакіну другий кинджал.