FANDOM

Bookicon Щоденник Агрія
ID: 00083AE8
Journal Sky 06
Вага: 1 Ціна: 5 Gold Skyrim
Щоденник Агрія (Agrius's Journal) — щоденник в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Місцеположення Редагувати

Щоденник написаний бандитом на ім'я Агрій, тіло котрого можно знайти у каїрні Холдіра.

Текст Редагувати

Ніколи б не подумав, що доведеться йти з Вістря ножа. Але та буря принаймні замела наші сліди. Відгрод, Рен і я знайшли якусь печеру і вирішили у ній заночувати. Схоже, тут ще й якісь стародавні руїни. Добре хоч драугрів поблизу не видно.

Відгрод і Рен хочуть залишитися тут на якийсь час, може бути, щоб зайнятися пограбуваннями. Зовсім мізки відморозили, чи що? Дорога-то пустельна, особливо у цю пору року. На півночі повно рибних місць, якщо їм вже так припекло. Але вони вперлися  — хочуть залишатися саме тут. Навіть не пішли мені допомагати, коли я відправився ввечері на полювання.

Щось не так. Рен не вимовила ні слова з того часу, як прокинулася, сидить, втупившись перед собою. І Відгрод не краще. Вони що, захворіли? Ніколи про таке не чув. Я б їх давно кинув, та все ніяк не наважуюсь. Нібито щось мене утримує. Що це за місце таке?

Ми не самі. Тепер я чую його. Він говорить зі мною. Прадавній. Могутній. Його ім'я Холдір. Він чогось хоче від нас. Йому потрібно, щоб ми залишилися, щоб його магія діяла. Я намагався втекти, але не можу. Як і вони.

Рен стрибнула перша. Прямо у каїрн. Цього хоче Господар — крові, жертв, сили, щоб жити знову. Його магія — я відчуваю її у своїй крові. Він висмоктує з нас життя. Ми скоро будемо служити йому, наші тіла, наші душі. Як і всі інші. Вони чекають. Моя черга.