FANDOM

Bookicon Щоденний Лімдрена Тельванні
ID: 000E82BE
Book Sky 01
Вага: 1 Ціна: 5 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Давні спогади
Щоденний Лімдрена Тельванні (Lymdrenn Tenvanni's Journal) — щоденник в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

МісцезнаходженняРедагувати

  • У скрині, на нижній палубі "Гордості Тель Воса";
  • Дуже рідко він знаходиться у Сулли Требатія. Це баґ.

ТекстРедагувати

Бранділе,

Я сподіваюся, що цей текст із останніми словами твого батька таки потрапить до твоїх рук. Я служила годувальницею в Домі Тельванні протягом перших місяців твого життя, і хотіла б віддячити твоєму батьку за його доброту. Я зробила все можливе, щоб знайти тебе, але шкодую, що ми ніколи не зустрінемося віч-на-віч.

Хідура Олен

4Е 6, місяць Другого висіву, Морндас

Невже це — кінець всього? Невже ми маємо померти від зазубрених мечів аргоніанських загарбників? Заледве переживши Червоний рік для того, щоб викопуватися з попелу і ховати тисячі мертвих, невже це — наша епітафія? Іронія нашої загибелі світиться яскравіше, ніж Массер на літнє сонцестояння. Ми самі прирекли себе на це; аргоніани просто відповідають на поклик, котрий розпалювався тисячолітніми голосами, що придушувалися моїм народом. І ось я сиджу в підвалі нашого маєту, що руйнується, в той час як тисячі взутих ніг відлунюють наді мною, а крики вбитих долітають до моїх вух. Так падає Дім Тельванні.

Але потім я дивлюся в очі цієї дитини, цього благословення, даного нам того ж року, коли Вварденфелл фонтанував вогняною смертю по землі; це подарунок, котрий я тримаю в своїх руках. Хіба це занадто багато — бажання дати йому пожити і зберегти наші спогади? Цей маленький хлопчик, народжений в розпалі хаосу і руйнування має жити. Якщо не з якоюсь іншою метою, то як нагадування іншим данмерам, що Тельванні колись були годим і благородним народом.

Після смерті моєї дружини я так і не зміг змусити себе власноруч дати ім'я моєму синові. Це неправильно без неї. Але моє життя добігає останніх годин і такий розкішний час втікає із моїх обіймів. Тепер я назву його: Бранділ, син Лімдренна і єдиний живий спадкоємець Дому Тельванні. Я загорнув його в т'лоню — перші пелюшки, і залишив його долю Азурі.

Живи з гідністю, серо.

ЦікавинкиРедагувати

  • В оригіналі книга зветься "Lymdrenn Tenvanni's Journal" (з n) Це описка розробників, адже Дім зветься Тельванні (Telvanni).
  • Сином Лімдрена є Бранд-Шей із Ріфтена, а цей щоденник може допомогти йому згадати його минуле протягом відповідного квесту.