FANDOM

Bookicon Щоденник Тархіеля
ID: BK_FALLJOURNAL_UNIQUE
Book Morr 31
Вага: 4 Ціна: 50 Gold Skyrim
Щоденник Тархіеля (Journal of Tarhiel) — щоденник в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Загальні даніРедагувати

Журнал можна підняти із тіла мага Тархіеля, який впав і розбився внаслідок використання сувоя Польоту Ікара. Його тіло, ті самі сувої і цей щоденник можна знайти на північний захід від Сейда Нін (координати -3, -8).

ТекстРедагувати

Я вірю, що я, можливо, знайшов правильну формулу для заклинання, яке я зараз розробляю. З ним я зможу подорожувати на великі відстані без потреби платити комусь іншому за перевезення.

Якщо все піде добре, я перевірю нове заклинання завтра. Думаю, я вирішив усі можливі ускладнення. Це дозволить мені стрибати на величезні відстані, що охоплюють багато сотень миль. Ніхто раніше не міг такого зробити: відірватися від землі, летіти в небі, і все це без цієї жахливої дезорієнтації, як у заклинання польоту.

Час майже настав. Моє дослідження закінчене, і всі мої розрахунки перевірені і переперевірені. Вони сміялися наді мною, коли я запропонував це. Побачимо, хто сміятиметься, коли я застрибну на самі верхівки їхніх веж і кричатиму про свій успіх.