FANDOM

Юрген Закликач Вітру
Ref ID: 00096FFD Base ID: 000F1A49
Юрген Призивач Вітру
ManIcon
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 388
Мана 50
Запас сил 147
Раса Норд
Фракція Сивобороді, Совнгард
Локація Совнгард
Юрген Закликач Вітру (ориг. "Jurgen Windcaller") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Мої учні все ще йдуть важким шляхом, бо Шлях Голосу — а ні широкий, а ні легкий.»
~ Юрген Закликач Вітру

БіографіяРедагувати

Юрген у зріст

Юрген Призивач Вітру — знаменитий норд-воєначальник Першої Ери. Вважають, що він був наймогутнішим Язиком. Після поразки під Червоною горою, при спробі захопити Морровінд, де його армія була розбита, Юрген провів сім років у медитації, намагаючись зрозуміти сенс своєї поразки. У результаті, прийшовши до висновку, що Боги покарали нордів за зарозумілість і неналежне використання Голосу, Юрген розробив свою філософію, що іменується «Дорога Голосу» і що проповідує використовувати ту'уму для служіння Богам, а не для власного прославлення. Після цього його стали звати Юрген Спокійний.

Юрген воістину був майстром Голосу. Доказом цьому служить згадка на одній із різблених табличок по дорозі до Високого Хротгару (8-а): «...17 сперечальників не могли його перекричати...». Пізніше ці люди стали його першими учнями, що нарекли себе Сивобороді.

Потому Юрген побудував собі будинок і, за сумісництвом, храм, біля підніжжя Горлянки Світу, де і нині загадкові Сивобороді вивчають повчання свого батька-засновника і вдосконалюють свій ту'ум.

Після смерті був похований у спеціально спорудженій підземній усипальні, що отримала назву Устенгрев. Довакін може побачити Юргена особисто в Совнгарді, де той зайняв по праву заслужене місце серед героїв минулого.