FANDOM

Ягар Тарн
Ягар Тарн
ManIcon
Базова інформація
Рівень 20
Здоров'я 500
Мана 300
Раса Босмер
Локація Імперське місто, Імперський палац
Квест Імперський палац
...Бо ви ніколи не зустрічалися з силою, яка може зрівнятися з моєю.
― Ягар Тарн

Ягар Тарн (Джагар Тарн) ― головний антагоніст The Elder Scrolls: Arena. Босмер-напівкровка, бойовий маг при імператорі Уріелі Септімі VII. Нащадок колись відомого у Сироділі роду Тарнів. З 389 по 399 рік Третьої Ери (період Імперського Симулякрума) був правителем Імперії, полонивши імператора і прийнявши його подобу. Був вбитий Вічним Чемпіоном під час подій The Elder Scrolls: Arena.

Біографія Редагувати

Про ранні роки життя Тарна відомо дуже мало. Перша згадка про нього датується 3Е 376, коли знаменитий Посох Хаосу (Балак-Турум) був викрадений з підземель Морнхолда в Морровінді. Згідно з офіційною теорією, Ягар, прикинувшись бардом на прізвисько Соловей, обманом примушує королеву Барензію відкрити шлях у прадавнє підземелля, а заволодівши Посохом ― зникає. Варто, однак, зазначити, що існують і спростування такого викладання подій.

У 389 році Ягар Тарн використовує свою магію, щоб прийняти вигляд імператора Уріеля Септіма VII, і керує Імперією особисто. Так починається період Імперського Симулякра. За допомогою Посоху Хаосу Тарн відправляє Уріеля Септіма VII в один з вимірів Облівіона. Щоб зміцнити свою владу над Тамріелем і не залишити жодного шансу врятувати істинного імператора, Ягар прийняв рішення позбутися посоха. Не маючі достатньо сил, щоб знищити Балак-Турум, Ягар вчинив неординарно ― він розділив посох на вісім фрагментів і приховав кожен шматок у найзабутіших і найнебезпечніших місцях континенту.

ArenaJagarTharn

Кілька років по тому він уклав угоду з Мерунесом Дагоном, дозволивши тому вторгнутися в Бетлспайр, центр навчання і оплот імперських бойових магів. Цей крок мав важливе значення для забезпечення його положення і усунення можливих загроз його царюванню. І хоча Мерунес Дагон був переможений одним з учнів, Бетлспайр виявився повністю зруйнований. Імператорські бойові маги, потенційна загроза для Тарна, були вже не в змозі зірвати його плани.

У 3Е 397 Ягар і Перган Асуул намагалися маніпулювати війною Бенд'р-маку для створення «Тіні конфлікту», тварюки, іменованої Умбра'Кетом. Однак інший герой, з допомогою Скелоса Андріеля і Азри Володаря Ночі, зірвав його план.

Його правління закінчилося в 3Е 399. Герою, пізніше відомому як Вічний Чемпіон, і леді Барензії вдалося зібрати приховані частини Посоху Хаосу. Під час фінальної битви в глибині підземелля Імперського палацу Ягар Тарн загинув, а Уріель Септім VII був врятований.

Особистість, вміння, таланти Редагувати

Як і його предки, Ягар Тарн був хитрим політиком. Він добре розбирався в тонкощах політичних ігор всього Тамріеля, піднявшись спочатку до поста особистого бойового мага, а потім і узурпував посаду імператора.

Будучи не менш обдарованим магом, Тарн, судячи з усього, був майстром даедрології. Підтвердженням цього може служити його особиста армія даедра, в яку входили істоти, практично, а то і зовсім, невідомі до цього в Тамріелі, наприклад Вогняні демони. Крім усього іншого, Ягар був одним з небагатьох, хто мав пізнання в нині забутій Магії Тіней.

Квести Редагувати