FANDOM

SpelltomeIcon 36 Уроків Вівека, Проповідь 1
ID: BOOKSKILL_ATHLETICS3
Book Morr 02
Вага: 3 Ціна: 200 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Атлетика
36 Уроків Вівека, Проповідь 1 (36 Lessons of Vivec, Sermon 1) — підручник в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Місцезнаходження Редагувати

  • Молаг Мар - на столику праворуч від прилавка, в продажу у торговця Васезіуса Віціулуса.
  • Родова гробниця Фаласів - біля попелястої ями у південно-західній кімнаті.
  • Іноді в якості випадкової знахідки в контейнерах при очищенні підземель.

Текст книги Редагувати

Він народився з попелу серед Велотів, ще до війни з північними народами. Айем першою прийшла в селище, і тінню їй був Боета, Принц Полів, і перед нею закружляли відомі і невідомі таємниці всесвіту, і були вони схожі на зірки. Айем взяла руку дружини нетчімена і сказала:

«Я Зміїна Королева Трьох в Одному. Усередині тебе знаходиться заклинання з семи складів, АЙЕМ ЕЙ СЕХТІ ЕЙ ВЕХК».

Потім Айем кинула жінку в океан, де її підхопили дреуги і принесли її в фортецю зі скла і коралів. Вони дали їй зябра і змінили її тіло так, щоб вона змогла знести яйце. Там вона провела сім або вісім місяців.

Потім до жінки прийшов Сет і сказав:

«Я Вартовий Король Трьох в Одному. Усередині тебе знаходиться мій брат-сестра, що володіє невидимим знанням слів і мечів. І буде так до приходу Наставника».

І Сет простягнув руки, і припливли тисячі риб і підняли жінку на поверхню на узбережжі Азури. Там вона провела ще шість або сім місяців, піклуючись про яйце і читаючи йому Заповіді Мефали і пророцтва Велота, і навіть заборонені вчення Тринімака.

Сім даедра прийшли до неї і кожен з них обдарував яйце новим рухом. Звалися вони Баронами Рухів. Прийшов восьмий даедра на ім’я Фа-Нуіт-Хен, або Принц Відомих Рухів. І сказав Фа-Нуіт-Хен:

«Кого ти чекаєш?»

Жінка відповіла Наставнику:

«Вирушай в Індоріл на три місяці. Там почнеться війна. Тепер мені пора повертатися до воїнів, що полягли і не знають, чому. Але спочатку я покажу тобі дещо».

І Барони з Принцом схопилися в страшній, але прекрасній битві, викладаючи урок яйцю.

«Дивись, маленький Вехк. Це ідеальна битва, ідеальна у всьому. Яке у неї число?»

Сказано, що число дорівнює числу птахів, які можуть звити гнізда на гілках стародавнього тіброла, кожне з них не більше трьох грам. Але Вівек виявив найкращий спосіб це дізнатися і поділився своїм секретом з народом:

«Я поламав світ лівою рукою, - сказав він, - але в правій руці у мене його шанс розчавити мене. Любов контролюється тільки моєю волею».

І кінець цих слів - АЛЬМСІВІ.