FANDOM

Bookicon 36 Уроків Вівека, Проповідь 2
ID: BOOKSKILL_ALCHEMY4
Book Morr 02
Вага: 3 Ціна: 200 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Алхімія
36 Уроків Вівека, Проповідь 2 (36 Lessons of Vivec, Sermon 2) — книга, підручник в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Місцезнаходження Редагувати

  • Вівек, Високий Собор - на стелажі позаду Еласа Теріса, не продається.
  • Молаг Мар, храм - в інвентарі у Бервасо Теніма.
  • Родова гробниця Андасів - на лівому постаменті в останній залі.
  • Іноді в якості випадкової знахідки в контейнерах при очищенні підземель.

Текст книги Редагувати

Жінка, яка носила в собі яйце Вівека, вирушила шукати країну Індоріл. По дорозі туди їй зустрілося безліч духів. Вони навчали її сина-доньку, майбутнього славного невидимого воїна-поета з Вварденфеллу. І ім'я йому було Вівек.

Перший дух обійняв її і передав їй знання своє. Жінка ввібрала в себе Невимірне Досягнення. Вівек був захоплений і почав перекидатися в ній, кланяючись п'яти сторонам світу і примовляючи:

«Кожен, хто буде виконувати цей священний акт, стане могутнішим і вище за інших!»

Другий дух був занадто гордовитим, і від нього довелося позбутися за допомогою заклинання від головного болю.

Третій дух, Ат-Хатур, прийшов до жінки, коли вона відпочивала під імператорською парасолькою. Його одяг був зітканий з прихованого сенсу, і яйце три рази глянуло на неї. У перший раз Вівек сказав:

«Ха, це нічого не означає!»

Поглянувши вдруге, він сказав:

«Хмм, може бути, в цьому щось є».

Кинувши останній погляд на одяг Ат-Хатура, він сказав:

«Дивно, сенс укладений в чомусь настільки простому!»

«І це істина», - сказав Ат-Хатур і пішов.

Четвертий дух прийшов разом з п'ятим, бо вони були братами. Вони примарним рухом поторкали яйце, намагаючись знайти серце. Дехто каже, що тоді Вівек нагадував за формою зірку без тіні; інші вважають, що він був схожий на відродження зниклих форм.

«З боку своєї сім'ї, — сказав перший брат, — я приніс тобі лиха, які призведуть до кінця світу

«Зі свого боку, — сказав другий брат, — я приніс тобі усі споконвічні шлюби, які будуть супроводжувати ці нещастя.»

І яйце розсміялося:

«Я занадто молоде для цього. Спочатку мені було б народитися».

І потім з'явився шостий дух, Мефала Чорні Руки, який з першого дня створення світу навчав Велотів мистецтву кохання і вбивства. Його палаюче серце розплавило очі жінки, і він забрав яйце з її живота, зробивши шість надрізів. Але не дивлячись на це, вигляд яйця міг заглянути в стародавні часи, коли земля ще була замороженою, не осліпнувши при цьому.

Він возз'єднався з Даедротом і перейняв його таємниці, але тільки ті, які не дозволяли стрижню світу втрачати рівновагу. Тоді Мефала Чорні Руки повернув яйце жінці й подув на неї магією, щоб рани її загоїлись. Але Даедрот не повернув їй зір, сказавши:

«У Бога три ключі; народження, механізмів й розмови поміж ними».

І в цій проповіді мудрець знайде половину з цих ключів.

І кінець цих слів - АЛЬМСІВІ.