FANDOM

SpelltomeIcon 36 Уроків Вівека, Проповідь 3
ID: BOOKSKILL_BLUNT WEAPON4
Book Morr 02
Вага: 3 Ціна: 200 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Дробляча зброя
36 Уроків Вівека, Проповідь 3 (36 Lessons of Vivec, Sermon 3) — підручник в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Місцезнаходження Редагувати

  • Вівек, Таємна Бібліотека Залу Справедливості — середній стелаж біля західної стіни, верхня полиця.
  • Турейнулал, Бібліотека Кагренака - стелаж позаду Дагота Турейнула.
  • Маєток Індаріс, будинок Рарама - по сходах вниз, на столику позаду господаря.
  • Іноді в якості випадкової знахідки в контейнерах при зачистці підземель.

Текст книги Редагувати

По дорозі до володінь Дому Індоріл дружина нетчімена, будучи сліпою, зайшла в печеру. І сталося так, що печера та була твердинею двемерів. Двемери якось дізнались про її прихід і яйце Вівека і захопили дружину нетчімена. Вони прив'язали її голову до ніг і закинули її глибоко в надра землі.

І почула вона, як один з них сказав: «Ідіть і зробіть її зображення, і поверніть його на поверхню, бо вона трохи схожа на те, що у нас є, і Велоти будуть жадати отримати це, і не помітять, що її довго немає».

І відчула в темряві дружина нетчімена, що великі ножі намагаються розкроїти її. Коли ж ножі не спрацювали, використовували двемери звуки затверділі. Коли ж і це не допомогло, використали вони великий жар. Однак ніщо не допомагало, і Вівек був цілим, залишаючись всередині неї.

Двемери сказали: «Ніщо не вдається нам. Мабуть, ми помилилися».

Вівек відчув, що мати його перелякана, і так заспокоїв її.

«Полум'я моє: нехай спробує тебе,
І відкриє таємні двері
Біля вівтаря Падхоума,
В будинку Боет-і-А
Де будемо ми в безпеці
І під охороною.»

І посміхнулася дружина нетчімена, і занурилася в сон настільки глибокий, що коли повернулися двемери з незграбними сферами і розрізали її на частини, вона не прокинулася, і зі світом упокоїлася. Вийняли Вівека з її лона і помістили під чарівне скло, щоб далі вивчати його. Щоб перешкодити ув'язнителям своїм, він направив сутність свою у любов, про яку двемери нічого не знали.

Яйце сказало:

«Любов суть не тільки складова любовних зв'язків і почуттів, але, проте, і те, з чого згодом виникає невдоволення, гідні жалю обмеження, загадки, в яких містяться натяки, зрозумілі лише коханій парі, що здаються занадто довгими. Любов також часто використовується в словесних і безсловесних працях, по суті своїй, вона може бути також перетворена в безліч справжніх молитов, деякі з яких утворюють непорушні й неушкоджені союзи. У своїй базовій формі любов підтримує приблизно тринадцять всіх енергій, які вилучаються із зв'язків. Її роль і цінність в суспільстві спірне питання».

Двемери збожеволіли від цих слів і спробували сховатися за символами влади. Вони послали своїх слуг забрати яйце з печери і помістити його в зображення матері Вівека.

Двемери сказали:

«Тільки ми, двемери, домагаємося того, що є у Велотів. Ймовірно, така наша доля, і ось вісім слів, НІРН, ЛХКАН, РКХЕТ, ТХЕНДР, КІНРТ, АКХАТ, МХАРА, і ДЖХУВАЛ».

Таємниця долі в цій Проповіді.

І кінець цих слів — АЛЬМСІВІ.