FANDOM

Bookicon 36 Уроків Вівека, Проповідь 8
ID: BOOKSKILL_ATHLETICS4
Book Morr 02
Вага: 3 Ціна: 200 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Атлетика
36 Уроків Вівека, Проповідь 8 (36 Lessons of Vivec, Sermon 8) — книга в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Місцезнаходження Редагувати

  • Альд'рун, храм — на стелажі за пюпітром у головній залі.
  • Молаг Мар, храм — на полиці в першій кімнаті вниз по сходах.
  • Іноді в якості випадкової знахідки в контейнерах при зачистці підземель.

Текст книги Редагувати

Неревар і Вівек вже бачили столицю й Чотири Кути Дому Турбот. Проте вони знали, що час їх ще не прийшов. Музиканти заспівали біля входу чудову пісню, й брама відкрилася.

Айем супроводжувалась її чоловіком, зображенням, що мерехтіло, котре з кожною її жіночою потребою змінювало свій зовнішній вигляд. Її оточували навколо Крикуни, тепер давно забута гільдія. Крикуни були радниками Айем, хоча іноді вони починали сваритися, й Сету вимушений їх заспокоювати. Айем наблизилася до Неревара. Він представив їй жінку, всередині якої перебувало яйце Вівека.

Айем сказала Неревару: «Почалася війна, Наставник дасть нам рішення».

Неревар відповів: «Я прийшов сюди, щоб попередити тебе про зраду двемерів. Але на шляху я багато дізнався і передумав. Жінка, яку ти бачиш - меч і символ, всередині неї знаходиться пророк. Він каже, що ми повинні бути такими, як він, і не боятися використовувати машини наших ворогів».

І тут заговорив Вівек: «Боета-котрим-ти-є переодягнувся Трінімаком, щоб очистити Велот від гріха, моя Королева, і це повинно статися ще раз. Це шлях слави».

Сет з'явився в хмарі пари заліза і його слуги сформували стілець із власної крові. Сет сів поруч з Айем і спостерігав за відродженням панування.

Вівек сказав їм:

«Значення моїх ритуалів і суворих випробувань одне:
Розкрити мою оболонку».

Айем вимовила: «АЙЕМ ЕЙ СЕХТІ ЕЙ ВЕХК. Ми врятовані і зцілені, діамант Чорних Рук знайдений».

Сет сказав: «Куди б він не ступав, за ним тягнеться невидиме святе письмо».

Після чого Крикуни стихли і взялися за читання.

Вівек з'явився з яйця, зливаючись з подобою своєї матері, під водою і у вогні, в металі й попелі, стаючи в шестеро мудрішим. І став він єдністю чоловіки і жінки, магічним гермафродитом, військовою аксіомою, єдиним у світі.

Він сказав: «Давайте ж об'єднаємося у цій війні. Бо це і є наша доля».

Й кінець цих слів — АЛЬМСІВІ.