FANDOM

Bookicon 36 Уроків Вівека, Проповідь 9
ID: BOOKSKILL_BLUNT WEAPON5
Book Morr 02
Вага: 3 Ціна: 200 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Дробляча зброя
36 Уроків Вівека, Проповідь 9 (36 Lessons of Vivec, Sermon 9) — книга в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Місцезнаходження Редагувати

  • Альд'рун, храм — на стелажі за пюпітром у головній залі.
  • Молаг Мар, храм — на полиці в першій кімнаті вниз по сходах.
  • Іноді в якості випадкової знахідки в контейнерах при зачистці підземель.

Текст книги Редагувати

І почалася війна з північними людьми, і напоумив Вівек Хортатора вступити в швидкий та хитрий союз із двемерами. Найвеличніші демони крижаного заходу перелічені нижче, і п'ятеро їх.

ХОАГА, Паща Багна, котрий з'явився у вигляді великого бородатого короля, що має повноваження упорядковувати та силу дихати землею. На полях битв цього демона часто бачать з краю, де він жадібно їсть ґрунт. Коли його воїни гинуть, Хоага наповнює їхні тіла знову, і знову вони йдуть у бій, хоча й повільніше. Є в нього таємне ім'я, Фенія, і знищив він сімнадцять кімерійських поселень і дві двемерські вежі, до поки не звернув назад.

ЧЕМУА, Блукаючий Голод, котрий з'явився у вигляді кінного воїна у шоломі, що володіє силами ревіння серця та бридкого неба. Він зжер кімерійського героя, Дреза Кхізумет-е, і відіслав його дух назад до Хортатора в якості асасина. Іноді, називаючись Першим Шкідником, Чемуа може напускати на супротивників біль у животі й перетворювати дощ Велота на жовч. Він знищив шість кімерійських поселень, до того як був убитий Вівеком і Хортатором.

БХАГ, Двомовний, котрий з'явився у вигляді великого бородатого короля, що має силу поручительства та зміни форми. Військо його було числом невелике, проте в скаженстві воно котилося землями Заходу, й вбило багатьох слідопитів та мисливців Велоті. Він багато сперечався з Вівеком, бо лише тільки воїн-поет розумів мову півничанина, хоча АЛЬМСІВІ залишались невидимі під час суперечки.

БАРФОК, Діва Планів, котра з'явилася у вигляді крилатої людини з облизаним вістрям, ща має силу руйнування подій. Усі битви, в котрих брала участь Барфок, завжди закінчувалися її перемогою, тому що вона співом могла змінювати прийдешнє. Чотири кіммерійські поселення і дві двемерські вежі були знищені її волею. Вівеку довелось заткнути їй рота пальцем, щоб завадити перетворити Велот на руїни.

ІСМІР, Дракон Півночі, що завжди з'являвся у вигляді великого бородатого короля, що володіє силами без ліку. Він був похмурим і темним, і наймовчазнішим з поміж вождів загарбників, хоча по його слову поселення злітали та падали в море. Хортатор вступив у бій з ним один на один, і рукою своєю схопив Дракона і тримав, поки з горла у нього не хлинула кров. А Вівек уклав рев дракона в ебонітову рамку і розмістив її на голові у Ісміра, від чого той збожеволів і втік.

«Наступ і відступ призводять до коловороту усього сущого. Те, що далі скажу я, неприємно записувати: ХЕРМА-МОРА-АЛЬТАДУН! АЕ АЛЬТАДУН!»

І кінець цих слів — АЛЬМСІВІ.