Isle of Madness
Isle of Madness logo.jpg
Видання
Дата випуску 24 січня 2019
Розробник(и) Sparkypants Studios, Dire Wolf Digital (частково)
Видавець Bethesda Softworks
Жанр Колекційна карткова гра
Платформа PC, Mac, Android, iPhone/iPad
Рушій Unity
Режими Однокористувацька гра
Рейтинг 12+ (T - Teen)

Isle of Madness (укр. Острів божевілля) — третє (і, на сьогоднішній день, останнє) сюжетне DLC до The Elder Scrolls: Legends. Воно було анонсоване 11 січня 2019 року, і вийшло 15 січня 2019-го року.

Анонс[ред. | ред. код]

DLC було анонсовано 11 січня 2019 року[1]. Втім, натяки на тематику наступного оновлення були під час «Фестивалю божевілля» у грудні 2018 року: карта істоти Сиромантка продавалась 18 грудня[2], а дія Божевілля кличе — 28-29 грудня 2018 року[3]. Своєрідною особливістю Острову божевілля є те, що до його виходу велика кількість карт була показана спільноті за допомогою стрімерів та деяких сайтів. DLC вийшло 24 січня 2019 року[4], одночасно став доступним патч 2.6[5], у якому, зокрема, вперше було застосовані суттєві зміни до вибірки карт, з яких можна скласти колоду на Арені[6].

З 11 по 24 січня можна було попередньо замовити DLC. За 19,99 доларів чи євро (або за 499,99 гривень) гравець отримував доступ до всіх трьох мап кампанії у день виходу, а негайно після оплати — рідкісний титул «Тремтячий» і сорочку карт із Шеогоратом. "Преміальне" попереднє замовлення за 49,99 доларів/євро (1349,99 гривень) містило всі ті ж самі складові, але всі карти здобувались одразу преміальними, сорочка надавалась у звичайному і "блискучому" варіантах, а, крім вищезгаданого титулу, ставав доступним ще один: епічний «Господар божевілля».

Вміст DLC[ред. | ред. код]

DLC має сюжетну кампанію, традиційно поділену на три мапи. Після усіх перемог у окремих матчах до Колекції гравця додасться 55 карт (якщо вважати половинки здвоєних карт за дві окремі, то набір Isle of Madness icon.png Острів божевілля містить 62 карти). Також частинами цього контенту є нове ігрове поле і оновлене головне меню.

Сюжет[ред. | ред. код]

Особливістю фабули Isle of Madness є те, що головний герой — не «невідомий полонений», а данмер-чоловік Талім Ренд. Він прибуває на Тремтячі острови, щоб умовити Шеогората звільнити свого сина від божевілля. Протягом кампанії гравцю, який грає за Таліма, доведеться знайти нових друзів, виконати примхи Божевільного Князя, та усвідомити істину.

Карти[ред. | ред. код]

Серед доступних для гравця карт по 10 кожного кольору, та ще одна здвоєна у Колекції показується серед багатоатрибутових. Це Тавйар Лицар/Райват Маг.

Сила Інтелект
Сила волі Спритність
Витривалість Нейтральні

Всі карти (крім пари Грамміт Манії/Грамміт Деменції) мають різні здібності, одні неповторні, інші перегукуються з тими, які вже були у грі. Багато уваги присвячено витяганню додаткових карт, є карти з пожертвуванням, Битвою, такі, що забезпечують отримання здоров’я, тощо. Низка їх працює з певним діапазоном випадкових карт, найекстримальнішим представником таких є Брама божевілля. По-справжньому унікальною механікою для DLC є ідея здвоєних карт[7][8]. Також у грі з’явились два нових ряди — Манія та Деменція — які можна створити просто під час дуелі завдяки Сил та Тейдону.

Галерея[ред. | ред. код]

The_Elder_Scrolls_Legends_-_Isle_of_Madness_Trailer