FANDOM

Return to Clockwork City
Return to Clockwork City logo
Видання
Дата випуску 30 листопада 2017
Розробник(и) Dire Wolf Digital
Видавець Bethesda Softworks
Жанр Колекційна карткова гра
Платформа PC, Mac, Android, iPhone/iPad
Рушій Unity
Режими Однокористувацька гра
Рейтинг 12+ (T - Teen)

Return to Clockwork City (укр. Повернення до Механічного міста) — друге сюжетне доповнення до The Elder Scrolls: Legends. Воно додало у гру сюжетну кампанію та 58 нових карт.

Анонс відбувся 29 жовтня 2017-го року[1]. Крім оголошення про майбутній контент, стаття також містить розповідь про дві нові механіки: Treasure Hunt icon Полювання на скарби та Збір. DLC вийшло 30 листопада 2017-го року.

Зміни Редагувати

Разом з DLC вийшов патч 1.68[2]. Основні зміни: істоти можуть мати другий підтип; додано 9 нових фонових малюнків для поля бою (половина з них демонструють пейзажі Механічного міста); 12 нових титулів; виправлення деяких баґів.

Вміст DLC Редагувати

Вміст Return to Clockwork City, як і вміст першого DLC Падіння Темного Братерства, розподілений на три дії, і доступний для придбання у внутрішньоігровій крамниці за $19.99 або 3x1000 ігрових монет. За попереднє замовлення надається також карта Лаанет з альтернативною ілюстрацією, а, якщо пройти всі місії на складності «майстер», розблокується ще одне інакше зображення — для карти Плаває-вночі.

Сюжет Редагувати

Плаває-вночі розповідає Забутому герою, що отримав пропозицію "знайти одну цяцьку", і запрошує друга приєднатися до пригоди. Згодом товариші опиняються у Механічному місті, де розкривають таємниці з минулого Сота Сіла та борються з новою загрозою.

Карти Редагувати

Сила Інтелект Нейтральні
Сила волі Спритність

Витривалість

Трейлер Редагувати

The Elder Scrolls Legends – Return to Clockwork City Official Trailer

Джерела Редагувати

  1. Стаття з анонсом на сайті Bethesda.net
  2. "Оновлення 68" на форумі Bethesda.net