FANDOM

The Elder Scrolls: Legends
Legends Banner
Видання
Дата випуску 2016 рік
Розробник(и) Dire Wolf Digital (2015-2018), Sparkypants (2018 і надалі)
Видавець ZeniMax Media
Жанр Колекційні карткові ігри
Платформа PC, Mac, iPad, Android
Рушій Unity
Режими Одно- та багатокористувацька гра
Рейтинг 12+ (Teen)

The Elder Scrolls: Legends (у перекладі з англ. «Стародавні сувої: Легенди») — це цифрова стратегічна карткова гра, побудована на всесвіті франшизи The Elder Scrolls.

Цю гру анонсовано на E3 2015 на прес-конференції Bethesda. Гра доступна на ПК, macOS, iPhone, iPad, і Android.

Інформація Редагувати

Для ознайомлення з особливостями гри читайте наступні статті:

TESL:Атрибути
TESL:Рідкість
TESL:Набори карт
TESL:Типи карт
TESL:Лінії
TESL:Пророцтво
TESL:Крамниця
TESL:Режими гри
TESL:Титули
TESL:Словник
TESL:Класи
Twitch Drops

Зростання гриРедагувати

Гра регулярно збільшує кількість своїх карт одним з трьох способів: виходять або великі розширення, або DLC; чи збільшується заохочувальний набір.

РозширенняРедагувати

  • 29 червня 2017 року вийшло розширення Heroes of Skyrim (Герої Скайріму), котре додало у гру 154 нові карти.
  • 5 квітня 2018 року — вихід Houses of Morrowind (Доми Морровінду) із 149 новими картами, новими триатрибутовими класами; а також воно додало три акти головоломок і нові сорочки для карт.
  • 15 квітня 2019-го року: Alliance War (Війна альянсів) додає 104 карти та ще 5 триатрибутових класів для колод.

DLC Редагувати

  • 4 квітня 2017 року: вихід The Fall of the Dark Brotherhood (Падіння Темного Братерства), котре містить сюжетну кампанію та 40 нових доступних для гравця карт.
  • 30 листопада 2017 року вийшло Return to Clockwork City (Повернення до Механічного міста), котре містить сюжетну кампанію та 55 карт.
  • 24 січня 2019 року — Isle of Madness (Острів божевілля), котре містить сюжетну кампанію та 55 нових доступних карт.

Заохочувальний набір Редагувати

Коли нові карти виходять НЕ по кілька десятків за раз, вони додаються до заохочувального набору. По-перше, це щомісячні карти — по одній наприкінці кожного місяця, по-друге — так звані "міні-колекції" по 10-15 карт. На сьогоднішній день, це колекція Божевілля, колекція Забутого героя, та Інеєва колекція.

Цікавинки Редагувати

  • З 25 на 26 вересня 2018 року відбулося глобальне оновлення гри з тотальною зміною інтерфейсу, що пов'язано зі зміною розробника гри з Dire Wolf Digital на Sparkypants Studio.

ГалереяРедагувати

Іконки гри Редагувати

Іконки гри у цифрових крамницях для мобільних пристроях регулярно змінюються.

Приклади сорочок карт Редагувати