FANDOM

The Elder Scrolls III: The EntertainersРедагувати

The Entertainers
Видання
Дата випуску 10 травня 2002 року
Розробник(и) Bethesda Game Studios
Видавець Bethesda Softworks
Платформа PC

The Entertainers — невелике офіційне доповнення до гри The Elder Scrolls III: Morrowind.

Новий контентРедагувати

Для активації нового контенту Нереваріну необхідно поговорити з Дульнеєю Ралаал з таверни "Вісім тарілок", що в Балморі.

Дульнея наймає Нереваріна, щоб розважати відвідувачів у таверні "Вісім Тарілок". Якщо протагоністу вдасться ефективно це зробити, то Дульнея вигородить Нереваріна 100 монетами, а також невеликим покращенням відношення як з нею, так і з будь-якими відвідувачами таверни. Протагоніст зможе розважати відвідувачів раз на день.

ПерсонажіРедагувати

КнигиРедагувати

  • "Підробна книга співаків балад"
  • "Я — мій власний дідусь"

ДійстваРедагувати

  • Розкажіть кілька жартів" — привабливість, крамномовство та ваш одяг допоможуть ефективно це зробити. Необхідна книга "Я — мій власний дідусь".
  • "Танець зручного високого удару" — потрібен щит, а акробатика та легка атлетика допоможуть ефективно це зробити.
  • "Зіграти на барабані" — потрібен 1 барабан, якщо буде більше барабанів, це підвищіть ефективність, так само як параметри швидкість і спритність.
  • "Зірайте на лютні та співайте" — потрібна лютня, та одна з двох книг, або "Битва за Молаг Беран", або "Підробна книга співаків балад", а привабливість, спритність та крамномовство допоможуть ефективно це зробити.
  • "Жонглювання" — потрібні або 5 керамічних мисок, 3 маленьких яйця квами або 4 великих яйця квами, а також висока параметр спритності, щоб зробити це ефективно.

Також дивіться Редагувати

Виноски Редагувати