FANDOM

The Fall of the Dark Brotherhood
The Fall of the Dark Brotherhood logo
Видання
Дата випуску 5 квітня 2017
Розробник(и) Dire Wold Digital
Видавець Bethesda Softworks
Жанр Карткова гра
Платформа PC, Mac, mobile
Рушій Unity
Режими Однокористувацька гра
Рейтинг 12 +
Хронологія
Дата ~4Е 190

The Fall of the Dark Brotherhood — перше сюжетне DLC до The Elder Scrolls: Legends. Воно додало у гру нову кампанію, та 40 карт. Одночасно з доповненням вийшов патч 1.63.

Вміст DLC Редагувати

Контент представлений трьома мапами, які носять назви міст. Можна придбати їх усі разом за $19.99, або кожну за €8,99 чи 1000 ігрових монет. Мапа містить місії — бої з певним штучним інтелектом. Після перемог над ними розблоковуються окремі карти. Після завершення всієї сюжетної кампанії також видається промо-код на їздову тварину вовка долі у The Elder Scrolls Online. Після повного проходження окремого епізоду мапи відкривається можливість дослідити його вдруге, але на складності "майстер". Тоді матчі з ШІ стають значно складнішими, а винагородою за кожен з них буде по 20 каменів душ.

Сюжет Редагувати

Події DLC перебігають у трьох різних провінціях у містах Вейрест, Фолкріт та Бравіл. Зав'язка історії ґрунтується на тому, що головного героя винаймає купець Утер Нір.

Карти Редагувати

Було додано 40 карт у Колекції, 4 карти-фішки, та близько двох десятків недоступних карт для колод ШІ в кампанії. Що стосується доступних для гравця карт, то їх по сім у кожному атрибуті, та п'ять нейтральних; всі сім легендарних карт є унікальними.

Сила Інтелект
Сила волі Спритність
Витривалість Нейтральні

Із патчем 1.63 у гру було введено, точніше, оформлену у одне слово та власну іконку, стару "нову" механіку Slay icon Здолання: "коли істота убиває іншу істоту, то…".

Титули Редагувати

Завдяки доповненню та картам з нього можна отримати 14 нових титулів. Більшість із них видаються за перемоги та вибори під час проходження історії, у тому числі на складності "майстер". Титули "Заглушувач" та "Промовець" видавався тим гравцям, хто здійснив попереднє замовлення DLC. Титул "Щаслива Пані" видається за нанесення 20 пошкоджень опоненту завдяки карті Ненька Ночі.

Галерея Редагувати

Трейлер DLC:

The Elder Scrolls Legends - The Fall of the Dark Brotherhood Trailer