FANDOM

Twitch drops

Приклад отримання Twitch Drops у грі.

У Bethesda ми віримо у силу Twitch'а.
― Ей-джей Ла Сарацина у статті, яка анонсувала Twitch Drops.

7 червня 2017 року на сайті The Elder Scrolls: Legends була розміщена новина[1] про початок партнерства із Twitch (платформа для прямих трансляцій, переважно ігор) на прикладі The Elder Scrolls: Legends. Усі, хто переглядає або стрімить цю гру, можуть отримати деякі внутрішньоігрові речі абсолютно безкоштовно! Але для цього треба поєднати облікові записи на сайтах Bethesda.net та Twitch.

Warning-icon Важливо: Від 17-го вересня 2018-го року випадіння Twitch Drops для The Elder Scrolls: Legends було призупинено[2] на неоголошений термін, у випадку трансляцій з "будь-яких" каналів. Для офіційних щотижневих стрімів гри та деяких інших обраних презентацій випадіння все ще можливі. Це пояснили роботою нового розробника Sparkypants і над Twitch Drops, у тому числі.

Дарунки Редагувати

Спочатку Twitch Drops (дослівно: судомні випадіння) могли дати чималі винагороди: 600 золота, 1500 каменів душ або пакунок з легендарною картою (так званий "легендарний пакунок"). З часом ці бонуси було зменшено. Зараз можна отримати такі смаколики:

  • 50 або 100 ігрових монет;
  • 50 або 100 каменів душ;
  • один пакунок карт із Core set icon базового набору чи набору Heroes of Skyrim icon Герої Скайріму;
  • три квитки на подію.

Напередодні E3 2018 Bethesda створила розширення[3] для свого каналу, яке діяло під час трансляції конференції компанії на виставці. Всі користувачі, які взаємодіяли з ним, отримали певні ігрові винагороди для Elder Scrolls Online, Quake Champions та The Elder Scrolls: Legends за умови, що мали поєднані облікові записи Twitch та Bethesda.net і/або ESO. Бонус для TESL містив: по два пакунки Домів Морровінду та Героїв Скайріму, 1500 каменів душ, три квитки на подію. Також на облікові записи гравців, які отримали цей бонус, надійшла ексклюзивна "сорочка" для карт, яка стане доступна після переробки клієнту гри.

Отримання Редагувати

Twitch drops whisper

Повідомлення від користувача Bethesda на сервісі Twitch.

  1. Треба поєднати[4] акаунти Bethesda.Net та Twitch. Анонімні користувачі того й іншого вигоди не отримають.
  2. Переглядати чи проводити прямі трансляції The Elder Scrolls: Legends на Twitch.[5]
  3. Коли користувач буде випадково обраний для отримання бонусу, йому надійде приватне повідомлення від користувача Bethesda, яке повідомлятиме про це.
  4. Після цього слід зайти у гру. Після її завантаження серед нових сповіщень буде повідомлення про отримання дарунку.

Примітки та поради Редагувати

  • Якщо після випадіння бонусу ви так і не отримали його у грі, спробуйте від'єднати та ще раз поєднати акаунти Bethesda.Net та Twitch.
  • Вам не обов’язково дивитися стрім. Можна просто залишити трансляцію активною у веб-оглядачі. Якщо ви у цей час не виконуєте ніяких дій на комп’ютері, подбайте, щоб він не перейшов у "сплячий режим".
  • Із серпня 2018-го Twitch Drops надходять лише за перегляд прямих трансляцій від власника каналу. Якщо стрімер запустив запис (англ. vodcast), або ретранслює відеопотік іншого користувача, і не вимкнув випадіння на цей період, його канал буде заблоковано від надходження Twitch Drops[6].
  • Можна отримати випадіння не частіше, ніж раз на 6-8 годин.
  • Якщо після перегляду трансляції протягом 3-4-х годин ви так і не отримали бонусу, спробуйте перейти на інший канал.
  • Twitch Drops є також для The Elder Scrolls Online, для їх отримання слід поєднати, відповідно, акаунти для Twitch та Elder Scrolls: Online.
  1. Представляємо Twitch Drops
  2. Оновлення Twitch Drops для The Elder Scrolls: Legends
  3. Представляємо наше #BE3 розширення на Twitch
  4. Поєднання облікового запису Bethesda.Net з обліковими записами на інших сайтах.
  5. Перелік поточних трансляцій.
  6. Зміни у нашій політиці Twitch Drops